Salgsvilkår

Velkommen til DEIA. Vi ønsker å tilby deg en trygg og enkel handel. Her finner du våre gjeldende vilkår for kjøp av produkter via vår nettside www.deia.no.

Våre produkter kan også kjøpes på fysiske utsalgsteder når vi er representert på arrangementer med vår DEIA STAND.


1. Parter

Selger er: DEIA HUB AS organisasjonsnummer 935 236 185, med adresse Sverre Støstads veg 3, 7089 Trondheim. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen via vår nettbutikk.


2. Betaling

Betaling skjer via sikker betalingsløsning levert av [betalingsleverandør, f.eks. Stripe, Vipps, Klarna].Du kan betale med kort (Visa/Mastercard), Vipps eller faktura der dette er tilgjengelig.


3. Levering

Vi leverer til adresser i Norge. Normal leveringstid er ca 7 virkedager etter at bestillingen er mottatt og bekreftet. Fraktkostnad oppgis i kassen før betaling og legges til totalbeløpet. Vi bruker Posten/Bring eller annen anerkjent logistikkpartner.


4. Angrerett

Som forbruker har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varen.
Du trenger ikke oppgi noen grunn. For å bruke angreretten må du gi oss beskjed innen fristen og returnere varen i original stand. Kunden betaler returfrakt, med mindre annet er avtalt.


5. Retur

Ønsker du å returnere en vare, ta kontakt med oss på deia@deia.no for veiledning.
Retur sendes til:
DEIA HUB AS v/ Ilse Håbjørg
Sverre Støstads veg 3, 7089 Trondheim

Varen må returneres ubrukt og i original emballasje. Husk å merke forsendelsen med navn og ordrenummer.


6. Reklamasjon

Dersom det er feil eller mangler ved varen, har du rett til å reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven. Melding om feil eller mangel må sendes til deia@deia.no så snart som mulig etter at feilen er oppdaget. 


7. Konfliktløsning

Ved tvister som ikke løses i dialog med oss, kan du ta saken videre til:
Forbrukertilsynetwww.forbrukertilsynet.no
eller
Forbrukerklageutvalgetwww.forbrukerklageutvalget.no

Vi følger deres avgjørelser dersom du som kunde ønsker å bringe saken inn for klageorgan.


8. Betaling ved arrangement

Billettkjøp gjøres via vår samarbeidende billettsystem. Betaling skjer med kort, Vipps eller annen valgt betalingsløsning. Kvittering og billett sendes på e-post umiddelbart etter gjennomført kjøp. Det er kjøpers ansvar å oppgi korrekt kontaktinformasjon.

Hvis et arrangement blir avlyst, vil billettprisen refunderes. Ved større endringer (som endret dato/sted), vil du få tilbud om å bruke billetten til nytt tidspunkt eller få refusjon.
Ved uforutsette endringer i innhold eller program gis det normalt ikke refusjon.